سرگرمی

دانلود.پخش زنده تلویزیون.عکس بازیگران .تصویر زمینه.جک.موزیک.هنری.فال.دیکشنری و....

سرگرمی

دانلود.پخش زنده تلویزیون.عکس بازیگران .تصویر زمینه.جک.موزیک.هنری.فال.دیکشنری و....

گزارشگری(طنز)

به ادامه مطلب بروید

این مطلب فقط و فقط جبه سرگرمی و طنز دارد .

 

 صدای فردوسی پور به درد گزارشگری نمی خوره...

 

جزیره سرگرمی درآزمون گزارشگری تلویزیون صدای عادل فردوسی پور رد شد و.........

 

 

جمازیار ناظمی با انتشار مطلب جالبی در وبلاگ خود روایت عجیبی از تست دادن جوانان  

برای گزارشگری در تلویزیون بازگو کرد.

 

 ناظمی در وبلاگ خود نوشت: امروز ایمیلی بدستم رسید از یک جوان شهرستانی علاقمند

 

جگزارشگری فوتبال که سال‌هاست بدنبال ورود به این عرصه است.

 

 

ماجرای جالبی برایم نوشت که عینا نقل می‌کنم: «بعد از چندین و چند بار مراجعه برای

 

 

تست دادن، بالاخره قبول کردند روی کاست نمونه کارم را بفرستم، من هم به جای صدای

جزیره سرگرمی

 

 

خودم، صدای عادل فردوسی‌پور را ضبط و به عنوان نمونه تقدیم کردم بعد ازمدتی برای

 

 

 گرفتن جواب رفتم دیدم کارشناس اونجا روی کاست نوشته بود: این صدا بدرد گزارشگری

 

نمی‌خوره و باید بیشتر روی آن کار بشه!»...

جزیره سرگرمی

 

 به نظرم اینجا دو مسئله وجود دارد یکی اینکه اصلا گوش نکردن و یا کارشناسه کارش

 

 

 خیلی درست بوده و فهمیده عادل با پارتی وارد عرصه گزارشگری فوتبال شده!

 

جزیره سرگرمی

 

 

برگرفته از : وبلاگ مازیار ناظمی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد