سرگرمی

دانلود.پخش زنده تلویزیون.عکس بازیگران .تصویر زمینه.جک.موزیک.هنری.فال.دیکشنری و....

سرگرمی

دانلود.پخش زنده تلویزیون.عکس بازیگران .تصویر زمینه.جک.موزیک.هنری.فال.دیکشنری و....

جک های باحال غضنفر

به ادامه مطلب بروید 

 

منبع:www.khafrsee.8k.com

به غضنفر می گن اسم خونوادت رو بگو میگه

 صا ایران    موبایل    امریکا

می پرسن یعنی چی؟

 میگه دخترم صا ایرانه که هر روز بهتر از دیروز

زنم موبایل که هیچ وقت در دسترس نیست

خودمم امریکا که هیچ غلطی نمی تونم بکنم

       

غضنفرهفت جلد مثنوی می نویسه به نام خسرو و فرهاد

آهنگ مورد علاقه در قزوین :عزیزم بگو بر میگردی

 

غضنفر توبانک 10 سال حبس برنده می شود

یه مورچه ناراحت بوده ازش می پرسن چرا ناراحتی ،میگه : عاشق یه نفر بودم بعد از یک سال فهمیدم چای خشک بوده  

بچه غضنفر به باباش میگه : بابا پنکه خراب شده - باباش میگه : خوب شبا 12 نفر زیرش می خوابید خوب باید خراب بشه

 

غضنفر تو صف نون بوده، یه پسر خوشگل هم جلوش واستاده بوده. یه دفعه شاطره میاد بیرون، میگه: نون تموم شد! ملت هم میرن دنبال کار و  زندگیشون و صف به هم میخوره. قزوینیه شاکی میشه، داد می‌زنه: نون تموم شد که شد! صف رو چرا بهم میزنید

 

غضنفر نشسته بوده تو تاکسی، همینجوری که داشتن میرفتن یه دفعه یک بادی از جهت نامساعد از یکی از خانمای مسافر در میره. راننده تاکسی هم از اون تهرونیای با مرام بوده، ‌زود میگه: خانمها، آقایون! می‌بخشید، من امروز غذای باد دار خوردم، دست خودم نبود. غضنفرقضیه رو میفهمه، خیلی خوشش میاد. با خودش میگه: ‌عجب آدم با مرامیه، دمش گرم! خلاصه یکم میگذره، خانم دوباره تلنگشون در میره. رانندهه باز زود میگه: خانمها، آقایون شرمنده، ‌دست خودم نبود.غضنفر با خودش فکر میکنه: اینجوری نمیشه، من جوان آذربایجانم، باید غیرت خودمو نشون بدم. ایندفعه که این خانم بگوزه، من گردن می‌گیرم. هرچی منتظر میشه دیگه بادی از خانم در نمیره، تا اینکه میرسه به مقصد و باید پیاده میشده. همینطور که داشته پیاده میشده، میگه: خانمها، آقایون! من از شما معذرت می‌خوام، از این به بعد هروقت این خانم گوزید، بدونید من بودم

 

غضنفر می میره اون دنیا ازش می پرسند چرا مردی . می گه داشتم شیر می خوردم . می گن خب پس شیره فاسد بوده می گه نه گاوه نشست زمین 

کرده سوار هواپیما بوده میهماندار میگه کمربندها رو ببندید . کرده می گه : مال من کش داره بازم ببندم

 

یه روز یه زنه حامله بوده ؛ بعد 9 ماهش که می شه نمیزاد . میره سونوگرافی میبینه 2 قلو . یه دختر ، یه پسر .... بعد میبینه که پسره دستش انداخته دور گردن خواهرش میگه به جونه داداش اگه بزارم لخت بری بیرون!!
 

پیرزنه تمام دندوناشو می کشه بجز یکی از دندوناشو ، بهش میگن مادر چرا این یدونرو نکشیدی می گه آخه میخوام با این یدونه چادرم و نگه دارم 

تو اردبیل در روز میلاد حضرت علی(ع) به هرکس اسمش میـلاد بـوده هـدیه دادند.

 

اصفحانیه میره تاکسی سوار می شه . موقع پیاده شدن میگه چقدر میشه؟ ؟ راننده میگه:70 تومن . اصفحانیه میگه: چه خبره ؟! اولا ما با هم 60 تومن طی کردیم . دوما این مسیری که ما اومدیم 50 تومن بیشتر کرایش نیست . سوما من الان 40 تومن بیشتر همراهم نیست . تو حالا این 30 تومن روبگیر .پولو میده راننده و میره. راننده میشماره می بینه 20 تومنه  

یه ژاپنی بعد از ۱۵ سال به یه مورچه یاد میده چطوری با چوب غذا بخوره بعد مورچه رو میاره تو میدون که به مردم نشون بده همه دور تا دور می ایستن و نگاه میکنن . یه یارو داشته ازونجا رد میشده  میبینه همه عقب ایستادن و یه مورچه هم وسطه میره با پا مورچه رو له میکنه میگه : آخه مورچه هم ترس داره؟؟؟ 

سه نفر توی هواپیما کلاس میگذاشتند اولین نفر با موبایل دومین نفر با لب تاپ سومین نفر میبینه داره کم میاره میره یک دستمال کاغذی رو لوله می کنه میگذاره توی جیبش البته یک گوشه از دستمال کاغذی را از جیبش بیرون میگذاره بعد میاد پیش دوستاش یکی از دوستاش ازش می پرسه این چیه از جیبت بیرونه میگه وای خدای من کی برای من فکس فرستاده 

دانشجو گر عاشق شود,بی پرده مشروط می شود چیزی شبیه آب هویج با کوفته مخلوط می شود


فرهنگ لغات غضنفر

 

حوا از آدم می‌پرسه: منو دوست داری؟ آدم میگه: مگه چاره دیگه‌ای هم دارم؟

1-کشتی=تشخیص
2-
قایق=کفتر
3-
پاک کن=مالش بر دانش
4-
آفتابه=منشور
5-
توالت= زور خونه
6-
چاه توالت=انگور
7-
سیم خار دار = دیوار تابستونی
8-د
کمه = بستنی
9-
تختخواب=مازندران
10
در بازکن=تقوا
                                                                                                            

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد